Poëzietuin forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
verhalen op de site?
(0 online) 
Ga naar onderkant
ONDERWERP: verhalen op de site?
moonie
Moderator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Pineapple foundation
Re:verhalen op de site? 4 Maanden, 3 Weken geleden  
het idee an sich is mij ook wel genegen, maar is het wel écht nodig? er zijn al verschillende sites waar je zowel gedichten als verhalen kan posten - o.a. de verhalensite en writehi(s)story, en vroeger ook nog het schrijvertje en zijn "derivaat" - dus mij lijkt het interessanter om je publiek iets te bieden dat die andere sites net niét hebben, iets dat mij als lid kan overtuigen om hier te blijven komen.

Gelogd Gelogd

"jamaar, ik heb daar geen doos voor"
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
laseipsis
tuin
graph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man poezietuin Locatie: brugge Verjaardag: 11.10

Gelogd Gelogd
laseipsis
tuin
graph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
tja, ergens heb je gelijk, maar als de vraag groot is, zal eerst eens zien met enkel proza gedichten/verhalen

deze site is al specifiek omdat we hier nu meer kanten op kunnen zoals voordragen gewoon posten en foto gedichten, video gedichten staat op de agenda dus nog een uitbreiding , als je een uitgebreid assortiment bied komen de mensen denk ik wel

het is alleen het gezellig kunnen houden en de mensen laten posten en reageren

er zijn nog plannetjes maar eerst het een dan het ander.

Gelogd Gelogd
moonie
Moderator
graphgraph
Pineapple foundation
Re:verhalen op de site? 4 Maanden, 2 Weken geleden  

Gelogd Gelogd

moonie
Moderator
graphgraph
Pineapple foundation
inderdaad mijn beste ferry, de vraag is nog niét groot. ik heb het topic doorgelezen en op reacties van els en fréke - medewerkers - na las ik alleen nog sosse, die trouwens de enige is die aangeeft dat hij mogelijk verhalen zou posten hier. ga je dan daar het verloop van jouw site verder aan vastknopen?

trouwens, "de mensen komen wel als je een uitgebreid assortiment biedt" is is geen valabel argument. bij de sites die zowel verhalen als gedichten voorzien zijn de verhalen altijd het zwakkere broertje geweest, op sommigen zelfs een leegstand. je wilt niet weten hoeveel tijd en moeite er indertijd is gestoken in de verhalen op het schrijvertje, en nog ging het niet, ondanks de aanwezigheid van een duym, zarzuelo, murdoch of chaske, mensen die kùnnen schrijven.

oké, misschien ben ik iets té kritisch, maar ik heb wel genoeg meegemaakt om te weten wat ik zeg, en ik heb geen zin om nog maar 'ns een mooie en beloftevolle site de dieperik in zien te gaan, en zeker niet ééntje zoals deze waar zolang aan gedroomd is.

maar goed, ik hou je natuurlijk niet tegen, het is jouw site, je doet ermee wat je wilt, maar ik zie nog steeds een verschil tussen een goed lopende site en een goed verkopende site.

dus voer eerst die andere plannetjes uit en misschien ware het beter dat je toch een grotere rondvraag deed onder de leden, want één lid, twee medewerkers, één ouwe brombeer en de moeder en vader van de site is niet echt veel hé

groetjes en nog een fijne zondag, ik ga een marathon lopen ...

Gelogd Gelogd

laseipsis
tuin
graph

Gelogd Gelogd
laseipsis
tuin
graph
Hoi Moonie,

er mag altijd kritiek komen is alleen maar goed en ik leer er van,

nu op deze site zijn er nog niet veel geweest, maar heb de vraag ook al ergens anders gesteld en er waren nog mensen die het zagen zitten, al zeiden ze het niet direct met woorden. natuurlijk is ook dat nog niet genoeg, moeten eigenlijk wachten tot er meer dan bewijze van 100 mensen hun mening hebben gegeven.

daarom ook eerst mijn andere punten afwerken , eerst en vooral is dat nu de fouten eruit halen hier en daar verbeteren van de site, en de reactie op mail en/of rss zetten dan is er ook daarin een keuze.

ideeën blijven altijd welkom

Gelogd Gelogd
moonie
Moderator
graphgraph
Pineapple foundation

Gelogd Gelogd

moonie
Moderator
graphgraph
Pineapple foundation
laseipsis schrijft:
heb de vraag ook al ergens anders gesteld en er waren nog mensen die het zagen zitten, al zeiden ze het niet direct met woorden.

mijn lieve ferry, da's een beetje een flauw argument hé? zo kan je het evengoed een keertje vragen aan poes domi of aan mijn twee neefjes, da's ook niet echt van tel. het gaat me om de mensen hiér, hun opinie is van tel, en die hebben wij inderdaad nog niet veel gehad.

maar goed, als je dan toch bezig bent met verbeteringen, dan is er één zaak die zeker moet aangepakt worden. maar dat bespreek ik liever met jou alleen via de mail.

groetjes

Gelogd Gelogd

laseipsis
tuin
graph

Gelogd Gelogd
laseipsis
tuin
graph
Nee Moonie,

sorry, dan even beter formuleren, degene waaraan ik het gevraagt heb zijn ook net als wij dichters, een paar er van zitten ook hier, en een enkeling niet, maar leerde hen kennen via mijn groep.

maar je hebt wel gelijk hoor, ook dan kan ik er nog niet echt van op aan, want veel is er nog niet gepost door die groep.

en vraag me af of ze wel op deze site gaan komen als ik die groepen dan wel doe.

het is heel moeilijk, maar hoe dan ook het idee zal blijven staan.

Gelogd Gelogd

Laatste Wijziging: 20/04/2010 21:17 Door laseipsis.
Alatariël
grassprietje
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Antwerpen Verjaardag: 11.10
Re:verhalen op de site? 4 Maanden, 1 Week geleden  

Gelogd Gelogd

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Alatariël
grassprietje
graphgraph
Geslacht: Vrouw Locatie: Antwerpen Verjaardag: 11.10
Re:verhalen op de site? 4 Maanden, 1 Week geleden  
Ik vind het op zich wel een goed idee, het is altijd leuk als er variatie komt, maar ik snap Moonie ook wel.
Zelf schrijf ik geen verhalen, maar lees wel graag, dus ik zal ze waarschijnlijk wel lezen.
Voor de rest kan ik je alleen maar waarschuwen, ik ben lid van een andere site/forum, die hun oorspronkelijke doel helemaal aan het verliezen zijn omdat ze veel 'off-topic' dingen toelaten op hun stie, zoals verhalen die niet over het onderwerp van hun site gaan, gedcihten, foto's enzovoort ... Ik heb het nu over een totaal ander soort site dan een gedichtensite, maar toch, ik hoop dat het met de Poëzietuin niet die kant opgaat. Dus als je verhalen ed. gaat toelaten, ga je er volgens mij wel strikte afspraken over moeten maken, anders gaat eht volgens mij totaal de mist in gaan.

Gelogd Gelogd

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Ga naar bovenkant
Website by Intertron