Poëzietuin forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
niet zo gek orgineel
(1 online) 1 Gast
Ga naar onderkant
ONDERWERP: niet zo gek orgineel
vogels
grassprietje
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
niet zo gek orgineel 1 Jaar, 9 Maanden geleden  
Goedemiddag mensen, hoe staat 't ervoor met 't leven? Laat ik me voor de grap eens voorstellen. Ik kom uit 't hoge noorden van Nederland, Groningen, woon nu in Utrecht en verhuis binnenkort naar Maastricht. Dus daar kan ik niks constants over zeggen. Maar goed, dat klinkt nog niet eens half zo gek als ik er even tussen gooi dat ik net een maandje terug ben uit Nieuw zeeland waar ik zeven maanden lang ben wezen backpacken.

Nou je zou nu kunnen denken dat de naam 'vogels' daar iets leuks qua symboliek over te beiden heeft - met al dat reizen enzo - maar dat valt een beetje tegen. Het is eigenlijk een willekeurig woord en soms mijn antwoord op alles na een trekje te veel op een mooie zomeravond. Tja, die komt er ook weer aan. Was sowieso mooi weer wel afgelopen dagen.

Verder heet ik volgens mijn profiel Liever Niet, wat an sich wel mooi is om te zien maar ook wel weer een beetje samenvat dat ik geen zin heb mijn naam overal rond te gaan strooien. Krijg je ineens al die mensen die je niet kent op je hyves. Terwijl je stiekem toch gewoon die literaire uitstortingen van je hart een beetje anoniem wil houden. Mwa, uitstortingen van m'n hart, waarschijnlijk vooral om eventuele tijdelijke romances niet af te schrikken met- Ik ben dus ontzettend gevoelig en emotioneel.

Qua schrijven, dat doe ik al een tijdje. Helaas vooral en Anglais, want daar is gewoon meer publiek voor. Ze hadden nooit Nieuw Amsterdam weg moeten doen. Maar goed. Persoonlijk vind ik Nederlands heel erg mooi. En spinvis is mijn held. Opzich is mijn eigen werk meestal een beetje 'anders' volgens de 'norm'. Volgens mij valt dat best mee. Maar goed, wie ben ik nou?

Komen we gelijk bij de reden aan waarom ik een account heb aangemaakt; ik wil wel eens wat uitgebreider commentaar op mijn Nederlandse werk. Dat kan je zien als masochistische neiging, wat het waarschijnlijk ook is, en/of als pure aandacht-trekkerij. Oordeel zelf maar. Zet zo wat op de site.

Oh en ja dat klopt, ik heb dit inderdaad allemaal ter plekke gedachten- en structuurloos aan elkaar lopen ratelen. Valt dat op?

Gelogd Gelogd
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
laseipsis
tuin
graph
Geslacht: Man poezietuin Locatie: brugge Verjaardag: 11.10
Re:niet zo gek orgineel 1 Jaar, 9 Maanden geleden  

Gelogd Gelogd
laseipsis
tuin
graph
Geslacht: Man poezietuin Locatie: brugge Verjaardag: 11.10
Re:niet zo gek orgineel 1 Jaar, 9 Maanden geleden  
eerst en vooral van harte welkom in of op de poezietuin,

altijd leuk nieuwe mensen te zien, ongeacht hoe ze er zelf over denken en of doen, zolang het maar niet te bond wordt .

met al je reizen verwacht ik wel een beetje ook werken daar over te mogen lezen
lijkt me leuk, zeker omdat ik erg graag eens naar nieuw-zeeland wil, probleem is geld maar van wat ik gezien en gehoord heb is het mijn favoriete land omdat het zoveel meer te bieden heeft dan heel veel andere landen

Groetjes Ferry

Gelogd Gelogd
Ga naar bovenkant
Website by Intertron